Kampanyalar

Kampanyalar

 

Nestlé Pure Life (HOD) “İlk 5 su 9’ar TL” kampanyası  açıklamalı uygulama kılavuzu

Kampanyanın adı nedir?
19 litre (HOD) yeni abone kazanım kampanyasının adı Nestlé Pure Life İlk 5 su 9’ar TLkampanyasıdır.
 
Kampanya hangi tarihler arasında, nerede uygulanacaktır?
Kampanya 06 Mayıs – 30 Haziran 2019 tarihleri arasında Nestlé Pure Life 19 lt. (HOD) ürün satışının gerçekleştirildiği belirlenen bölgelerde ve tavsiye satış fiyatının 9 TL ve üzeri olduğu ek li dosyada belirtilen illerde uygulanacaktır.

Kampanyanın hedefi nedir?
Rakiplerden farklılaşarak yeni abone girişini desteklemek, sürekliliğini sağlamak ve herhangi bir nedenle başka markaları tercih eden 19 lt. (HOD) tüketicilerinin, bundan sonra Nestlé Pure Life markamızı tercih etmelerini sağlamak.

Kampanyanın mekanizması nasıldır?

Kampanya kapsamında abone olmak isteyen yeni müşteriler bir adet başka marka şişe verip, su iç bedeli olarak 9 TL ödeyerek bir adet Nestlé Pure Life şişesine dolu olarak sahip olabilecektir. Takip eden 4 siparişte birer adet damacana su 9’ar TL olarak alınabilecektir. Depozito ücreti alınmayacaktır. Son siparişe ilişkin kazanılan sipariş hakkı 31.08.2019 tarihine kadar geçerlidir.   

Kampanya diğer marka şişe teslimatlı aboneliklerde tek şişe için geçerli olup ilk 5 siparişte yalnızca 1’er adet su 9’ar TL olarak sunulacaktır.  Kampanya stoklarla sınırlı olup ticari müşteriler kampanya kapsamı dışındadır.   

Müşterimiz ne ödeyecektir?
Müşterimiz ilk 5 siparişi boyunca, her siparişinde sadece birer adet şişe suyun bedelini 9 TL olarak ödeyecektir.

Kampanya ile abone olmak isteyen tüketicinin, servis personeline teslim ettiği şişe kullanılabilir durumda değil ise ne yapılacaktır? (Şişe kabul kriterleri)
Şişe; kulplu, etiketsiz, marka kabartmasız, kullanılamayacak halde ve/veya pazarda faaliyeti sona ermiş markalara ait ise servis personeli bu şişeyi almayacak ve müşteri ile tartışılmadan, kendisine 444 0 844 Nestlé Pure Life Müşteri Hizmetlerini aramasını söylenecektir.

Müşterinin abone kaydını kim alacaktır?
Tüketici abone kaydını 444 0 844 Nestlé Pure Life Çağrı Merkezi’nden verebilecektir. Müşteri Hizmetlerini aramak istemeyen tüketiciler olduğu takdirde, Hizmet Noktası bu kişilerin telefonunu alarak kaydını 444 0 844’e bildirecek (telefon/e-mail) ve bu kişiler Müşteri Hizmetleri tarafından aranarak kayıtları yapılacaktır. Aynı gün içerisinde bildirilmeyen abone kayıtları için şirketimiz tarafından, Hizmet Noktasına kampanya katkı bedeli ödenmeyecektir.

Erikli ve Alaçam markalı şişeler kabul edilecek midir?
Evet, kabul edilecek ve diğer markalara uygulanan yöntem aynen tatbik edilecektir.

Kurumsal müşteriler kampanyadan yararlanabilir mi?
Kurumsal müşteriler kampanya kapsamı dışındadır.

Ofis kullanıcıları kampanyadan yararlanabilir mi?
Ofis kullanıcıları kampanyadan yararlanabilir (örn. eczane, emlak bürosu, muhasebe bürosu, dükkan tipi ve toplu alım yapmayan küçük işyerleri).

Elinde başka bir marka şişe olmayan tüketiciler nasıl abone olabilecektir?
Başka bir marka şişesi olmayan tüketiciler 24,50 TL depozito bedeli ödeyerek kampanyadan faydalanabilecektir.

Nestlé Pure Life abonesi olup da, farklı marka şişesi olan müşterimiz, diğer marka şişesini kampanya kapsamında değiştirmek isterse, müşterilerimize nasıl yanıt verilecektir?
Kurumsal müşteriler hariç mevcut müşterimizde bulunan diğer marka şişeler depozito ücreti alınmadan birebir değiştirilebilir.

Kısa bir süre önce Nestlé Pure Life kullanmayı bırakan bir müşterimiz  Nestlé Pure Life İlk 5 su 9’ar TL kampanyamızdan yararlanabilecek midir? Süre sınırlaması var mıdır?
Bir güvenlik tedbiri olarak 3 ay öncesine kadar Nestlé Pure Life markamızı bırakanlar istifade edemeyecektir.

Hizmet Noktalarımız bu kampanya kapsamında müşterilerden almış oldukları başka marka şişeleri ne yapacaktır?
Kampanya kapsamında müşteriden alınan başka marka şişeler, bölge satış müdürlüğünün gözetiminde ve Erikli Su ve Meşrubat A.Ş.’nin yönlendirmesiyle Hizmet Noktalarımız tarafından ikinci el pazarda satılabilecektir. Ancak bu şişeler hiçbir suretle diğer marka noktalarıyla birebir değiştirilmeyecek, yani Nestlé Pure Life şişeleriyle takas yapılmayacaktır.

Kampanyaya katılarak abone olan bir müşteri abonelikten vazgeçtiğini ve şişe/lerini geri almak istediğini belirtirse ne yapılacaktır?
Müşterimiz 444 0 844 Müşteri Hizmetlerine yönlendirilecektir. Müşteri Hizmetleri kendisini ikna etmeye çalışacak, ancak başarılı olamazsa ve müşterimiz şişesini açmamışsa kendisine diğer marka şişesi ve iç bedeli 9 TL  iade edilip, Nestlé Pure Life dolu şişesi geri alınacaktır. Müşteri ilk abonelik işlemi sırasında birden fazla şişe aldıysa, aboneliğin iptali durumunda yedek şişelerin de değişim bedeli ile su iç bedelleri iade edilecektir.